loading...
بسیجی سلام
سجاد عاشوری بازدید : 234 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

آرزو دارم سر آمپول‌ها نرم باشد

 برای دیدن ادامه،به> ادامه مطلب <بروید

به نقل از "بسیجی سلام": این جشنواره سه سال است که در تبریز برگزار می‌شود. دعاهای بچه‌های دنیا را گِرد می‌آورند و برگزیدگان را به تبریز دعوت می‌کنند و به آن‌ها جایزه می‌دهند.

* آرزو دارم سر آمپول‌ها نرم باشد! (تاده نظر‌بیگیان، ۵‌ساله)

* خدای مهربانم، من در سال جدید از شما می‌خواهم اگر در شهر ما سیل آمد، فوراً من را به ماهی تبدیل کنی! (نسیم حبیبی، ۷‌ساله)

* خدای عزیزم، من تا حالا هیچ دعایی نکردم. می‌تونی لیستت رو نگاه کنی. خدایا ازت می‌خوام صدای گریهٔ برادرکوچیکم رو کم کنی! (سوسن خاطری، ۹‌ساله)

* خدای عزیزم، در سال جدید کمک کن تا مادربزرگم دوباره دندان دربیاورد. آخر، او دندان مصنوعی دارد! (الناز جهانگیری، ۱۰‌ساله)

* آرزوی من این است که ای کاش مامان و بابام عیدیِ من را از من نگیرند. آن‌ها هر سال عیدی‌هایی را که من جمع می‌کنم، از من می‌گیرند و به بچهٔ آن‌هایی می‌دهند که به من عیدی می‌دهند! (سحر آذریان، ۹‌ساله)

* ای خدا، کاش همهٔ مادرها مثل قدیم خودشان نان بپزند تا من مجبور نباشم در صف نان بایستم! (شاهین روحی، ۱۱‌ساله)

* خدایا، کاری کن وقتی آدم‌ها می‌خوان دروغ بگن، یادشون بره! (پویا گلپر، ۱۰‌ساله)

* خداجون، تو که این‌قدر بزرگ هستی چطوری میای خونهٔ ما؟ دعا می‌کنم در سال جدید به این سؤالم جواب بدی! (پیمان زارعی، ۱۰‌ساله)

* خدایا، یک برادر تپل به من بده! (زهره صبورنژاد، ۷‌ساله)

* ای خدا، کاری کن که دزدان کور شوند. ممنونم! (صادق بیگ زاده، ۱۱‌ساله)

* خدایا، در این لحظهٔ زیبا و عزیز از تو می‌خواهم که به پدر و مادر همهٔ بچه‌های تالاسمی پول عطا کنی تا همه ما بتوانیم داروی «اکس جید» را بخریم و از درد و عذاب سوزن در شب‌ها رها شویم و در خواب شبانه‌مان مانند بچه‌های سالم پروانه بگیریم و از کابوس سوزن رها شویم... (مهسا فرجی، ۱۱‌ساله)

* دلم می‌خواهد حتی اگر شوهر کنم، خمیردندان ژله‌ای بزنم! (روشنک روزبهانی، ۸‌ساله)

* خدایا، دست شما درد نکند. ما شما را خیلی دوست داریم! (صمصام رحیمی، ۶‌ساله)

* خدایا، تمام بچه‌های کلاسمان زن‌داداش دارند. از تو می‌خواهم مرا زن داداش‌دار کنی! (زهرا فراهانی، ۱۱‌ساله)

* خدایا، لطفاً وقتی بزرگ شدم، شغل من خوابیدن باشد. (فرامرز نصیر، 5‌ساله)

* ای خدای مهربان، من رستم دستان را خیلی دوست دارم. از تو خواهش می‌کنم کاری کنی که شبی او را در خواب ببینم! (شایان نوری، ۹‌ساله)

* خدایا، من یک پراید سفید می خواهم. (معصومه سنقری 6‌ساله)

* خدایا ماهی مرا زنده نگه دار و اگر مُرد، پیش خودت نگه دار و ایشالله من بتوانم خدا را بوس کنم و معلممان هم مرا بوس کند! (امیرحسام سلیمی، ۶‌ساله)

* خدایا، دعا می‌کنم که در دنیا یک جاروبرقی بزرگ اختراع شود تا دیگر، رفتگران خسته نشوند! (فاطمه یارمحمدی، ۱۱‌ساله)

* ای خدا، من بعضی وقت‌ها یادم می‌رود به یاد تو باشم؛ ولی خدایا کاش تو همیشه به یاد من بیوفتی و یادت نرود! (شقایق شوقی، ۹‌ساله)

* آرزو دارم به‌جای اینکه من به مدرسه بروم، مادر و پدرم به مدرسه بروند. آن‌وقت آن‌ها هم می‌فهمیدند که مدرسه‌رفتن چقدر سخت است و این‌قدر ایراد نمی‌گرفتند! (هدیه مصدری، ۱۲‌ساله)

* خدایا مهدکودک از خانه ما آن‌قدر دور باشد که هرچه برویم، نرسیم. بعد برگردیم خانه با مامان و کیف چاشتم. پاهای من یک دعا دارند آن‌ها کفش پاشنه‌بلند تلق‌تلوقی (!) می‌خوان دعا می‌کنند بزرگ شوند که قدشان دراز شود! (باران خوارزمیان، ۴‌ساله)

* خدایا، برام یک عروسک بده. خدایا، برای داداشم یک ماشین پلیس بده! (مریم علیزاده، ۶‌ساله)

* خدای قشنگ، سلام. خدایا چرا حیوانات درس نمی‌خوانند؛ اما ما باید هر روز درس بخوانیم؟ در سال جدید دعا می‌کنم آن‌ها درس بخوانند و ما مثل آن‌ها استراحت کنیم! (نیشتمان وازه، ۱۰ساله)


از: کتاب سومین جشنواره بین‌المللی دست‌های کوچک دعا.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش اومدین من هرروز آپم کپی برداری از این وبلاگ فقط با درج منبع مجاز میباشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برای شادی امام زمان (عج) مایلید چندتا صلوات بفرستید؟
    از وبلاگ بسیجی سلام چقدر راضی هستین؟
    کانال تلگرامی بسیجی سلام

    کلام شهدا
    جبهه صحنه عاشق را و کربلا است،
    بسیجیان می‌آیند و در خون خود می‌غلتند و
     صحنه جنگ را رنگین می‌کنند ولی راضیند
     به رضای او، چرا که حسین(ع) آن طور
     به اینان آموخت. در این جهان هر چیزی
    بهترین دارد و مرگ نیز بهترین دارد.
    بهترین نوع مرگ شهادت در راه خداست.

    پاسدار شهید محمد رضا رمضانی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1300
  • کل نظرات : 383
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 280
  • آی پی دیروز : 289
  • بازدید امروز : 1,127
  • باردید دیروز : 1,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 9,385
  • بازدید ماه : 15,318
  • بازدید سال : 74,796
  • بازدید کلی : 986,901
  • کدهای اختصاصی
    کد موس کد کج

    کد کج شدن گوشه تصویر

    ابزار وبلاگ

    شهدای شاخص 95

    انرژی مثبت
    مانند پرنده باش که روی شاخه مینشیند و
    شاخه میلرزد
    ولی پرنده به آوازش ادامه
    میدهد
    چرا که مطمئن است بال و پر دارد
    کپی برداری از مطالب این وبلاگ

    بسیج و امام